loading...
فانی بلاگ | وب سرگرمی و تفریحی و آموزشی
آخرین ارسال های انجمن
مهدی بازدید : 198 چهارشنبه 06 آذر 1392 نظرات (0)
 
 

اچ تی سی امروز در تایوان ۳ تلفن هوشمند جدید از سری دیزایر معرفی کرد که در دسته بندی های میان رده و رده پایین قرار می گیرند. دو تا از آنها دو سیم کارته هستند و دیگری تک سیم کارته. درباره امکان، تاریخ و قیمت عرضه بین المللی آنها نیز هنوز صحبتی به میان نیامده.

دیزایر ۷۰۰ (دو سیم کارته)

دیزایر ۷۰۰ دارای طراحی مشابه اچ تی سی وان است با این تفاوت که بدنه ای پلاستیکی دارد. ابعاد آن ۱۴۵.۵ در ۷۲ در ۱۰.۳ میلیمتر و وزنش ۱۴۹ گرم ذکر شده. نمایشگر ۵ اینچی آن از رزولوشن ۹۶۰ در ۵۴۰ برخوردار  است و درون آن چیپ ۴ هسته ای (احتمالا اسنپدرگون ۴۰۰) با فرکانس ۱.۲ گیگاهرتز جا خوش کرده.
۱ گیگابایت رم، ۸ گیگابایت حافظه داخلی، درگاه میکرو اس دی تا ۶۴ گیگابایت، دوربین ۸ مگاپیکسلی با چیپ کمک پردازشی اختصاصی، فلاش ال ای دی، ضبط ویدیوی 1080p و سنسور BSI در عقب، دوربین ۲.۱ مگاپیکسلی با سنسور BSI و ضبط ویدیوی 1080p در جلو، بلندگوهای بوم ساند، قطب نمای دیجیتال، سنسورهای شتابسنج، مجاورت و نور محیطی، و باتری ۲۱۰۰ میلی آمپری، از دیگر مشخصات آن هستند.

دیزایر ۶۰۱ (دو سیم کارته)

دیزایر ۶۰۱ با ابعاد ۱۳۴.۵ در ۶۶.۷ در ۹.۸۸ میلیمتر و وزن ۱۳۰ گرم معرفی شده. نمایشگر ۴.۵ اینچی آن دارای رزولوشنی مشابه دیزایر ۷۰۰ است و پردازنده آن نیز ۴ هسته ای با فرکانس ۱.۲ گیگاهرتز ذکر شده.
در مورد سایر ویژگی های آن می توان به ۱ گیگابایت رم، حافظه داخلی ۴ گیگابایت، درگاه میکرو اس دی تا ۶۴ گیگابایت، دوربین ۵ مگاپیکسلی با سنسور BSI در عقب، دوربین VGA در جلو، سنسورهای شتابسنج، مجاورت و نور محیطی، و باتری ۲۱۰۰ میلی آمپری اشاره کرد. 

دیزایر ۵۰۱

اما دیزایر ۵۰۱ تنها از یک سیم کارت میزبانی می کند و ابعاد آن عبارت هستند از ۱۲۸.۵ در ۶۶.۹ در ۹.۸ میلیمتر. وزنش هم ۱۳۰ گرم است. در اینجا با نمایشگر ۴.۳ اینچی و رزولوشن ۸۰۰ در ۴۸۰، پردازشگر ۲ هسته ای با فرکانس ۱.۱۵ گیگاهرتز، ۱ گیگابایت رم، ۸ گیگابایت حافظه داخلی، درگاه میکرو اس دی تا ۳۲ گیگابایت، دوربین ۸ مگاپیکسلی در عقب و ۲.۱ مگاپیکسلی در جلو روبرو هستیم.
از دیگر موارد قابل اشاره در مورد این تلفن قطب نمای دیجیتال، سنسورهای شتابسنج، مجاورت و نور محیطی، و باتری ۲۱۰۰ میلی آمپری هستند.

• • •

قیمت این سه تلفن در تایوان به ترتیب ۴۷۰، ۳۷۰ و ۳۳۰ دلار ذکر شده ولی صحبتی از نسخه اندروید که روی آنها است به میان نیامده.
مهدی بازدید : 241 دوشنبه 04 آذر 1392 نظرات (0)
 
 
مارش پیشرفت تکنولوژی ضرباهنگی بلند اما گوش نواز دارد. این روزها، این مارش می تواند شامل آهنگ های انتخابی برای زنگ دریافت پیامک باشد، یا اینکه صدای افرادی که تقریبا هر ۵ دقیقه یک بار، مانند طوطی های عاشق تکنولوژی! می گویند OK Glass. و در این میان، برخی از دوست داشتنی ترین صداها کم کم در میان سازهای جدید این گروه موسیقی رنگ می بازند.
بوق و بیپ های تکنولوژی زمانهای گذشته می توانند یک نمودار تکامل را تشکیل دهند. از صدای ززززز سیم پیچ تسلا تا صدای تپ تپ تپ کدهای مورس که از طریق تلگراف ارسال می شدند، روزگاری محبوبترین و مهمترین صداهای جهان برای نردها و گیکها بودند. اما اکنون تنها تبدیل به یادگاری های تاریخی شده اند. 
اما این دسته موزیک همیشه رو به جلو حرکت می کند، و اکنون دور از انتظار نیست که صداهایی چون خرخر خوکهای ناشکیبای Angry Pigs و ترکیدن گوسفند Defender هم به این مارش بپیوندند.
حال که راهی جز خداحافظی با صداهای تکنولوژیک قدیمی را نداریم، بگذارید حداقل آهنگ گریه های تکنولوژی گذشته را گرامی داریم. صداهایی که کم کم به فراموشی سپرده شده یا اینکه رو به نابودی می روند. سرهای مان را به نشانه احترام پایین می آوریم و در سکوت با علاقه های دیرین وداع می کنیم...
مهدی بازدید : 193 دوشنبه 04 آذر 1392 نظرات (0)
 
 
M8 اسم رمز جانشین HTC One است که البته هنوز نمی دانیم نام رسمی اش چه خواهد بود اما از نظر سخت افزاری ممکن است همان طور که اچ تی سی وان به جای برخورداری از پردازنده اسنپدرگون ۸۰۰، به اسنپدرگون ۶۰۰ اکتفا کرد، نسل بعدی آن نیز از قوی ترین پردازنده روز کوالکام برخوردار نشود.
در اینجا بنچمارکی از یک محصول HTC را داریم که در آنتوتو ثبت شده و امتیاز ۳۶.۰۰۰ را کسب کرده. حرف مان را اشتباه نگیرید، این امتیاز بالاتر از هر تلفن اندرویدی دیگری تا به امروز است ولی نه به آن اندازه که از چیپ های قدرتمند نسل آینده انتظار می رود.

بهترین امتیازهای ثبت شده در آنتوتو تا به امروز بین ۳۱ تا ۳۳ هزار بوده اند و بنابراین می شود این امتیاز ۳۶ هزار تایی که مربوط به محصولی از اچ تی سی را تنها متعلق به پرچمدار جدیدش دانست، اما با چه چیپی؟
احتمالا اچ تی سی برای M8 به یکی از دو چیپ MSM8974AB یا MSM8974AC که هر دو از خانواده اسنپدرگون ۸۰۰ هستند، اکتفا خواهد کرد. ولی این فقط برای چند ماه اول عرضه این محصول کافی خواهد بود، و بعد پشت سر رقبا گم می شود.
یک احتمال دیگر این است که اچ تی سی در فکر عرضه دو پرچمدار در یک سال باشد، کاری که امسال سونی کرد. ولی هنوز زود است و نمی توان با قطعیت نظر داد. ضمن اینکه ساختن بنچمارک های تقلبی در آنتوتو نیز کار سختی نیست و باید نسبت به کل ماجرا محتاط بود.
مهدی بازدید : 220 دوشنبه 04 آذر 1392 نظرات (0)
 
 
چندی پیش خبر ساخت اچ تی سی وان از طلای ۱۸ عیار برای جشنواره Mobo  را خواندیم ولی آن نمونه، با قیمت بسیار بالا و برای مقصودی خاص ساخته شده بود -برای فروش به خریداران عام نبود.
اما حالا مدل طلایی رنگ One توسط خود HTC رونمایی شده و کاربران می توانند آن را با همان مشخصات مدل های One که از ابتدا معرفی شده بود، خریداری کنند.

شاید بهتر بود این مدل نیز همزمان با دو رنگ نقره ای و مشکی معرفی می شد ولی به هر صورت، حالا خریداران HTC One یک حق انتخاب دیگر هم دارند.
مهدی بازدید : 200 دوشنبه 22 مهر 1392 نظرات (0)
مهدی بازدید : 227 دوشنبه 22 مهر 1392 نظرات (0)
مهدی بازدید : 290 شنبه 20 مهر 1392 نظرات (1)
مهدی بازدید : 228 یکشنبه 14 مهر 1392 نظرات (0)
 
این روزها تلفن های هوشمند، تبلت ها، و فبلت ها به وفور در دست مردم یافت می شوند، همه هم از نمایشگرهای بزرگ آنها تعریف و تمجید می کنند. اما مشکل زمانی خود را نشان می دهد که قرار است یک فبلت را، کنار گوش خود قرار دهیم و از تلفن آن استفاده کنیم.چنین تصویری در نگاه بسیاری از مردم مسخره به نظر می رسد. شاید بعضی ها دفاع کنند و بگویند، خب، هر وسیله ای که وارد بازار می شود مدتی طول می کشد تا از نظر مردم عادی شود؛ اما منطق چه می گوید؟ قرار دادن یک دستگاه بزرگ با وجود ابزارهای جایگزین، منطقی است؟برای رفع این مشکل، برخی از افراد از هدست بلوتوث استفاده می کنند، برخی هم از هندزفری های معمولی. برخی هم به گوگل گلس و ساعت های هوشمند دل بسته اند تا با استفاده از آنها از شر قرار دادن تلفن های غول آسا کنار گوش شان رها شوند. اما راه حل دیگری هم وجود دارد: استفاده از تلفن های مکمل. در حقیقت ورود فبلت ها به بازار باعث شده، شرکت های بزرگ به فکر تولید رده جدیدی از گجت ها بیافتند.این گجت ها ظاهرا مانند یک تلفن معمولی هستند، با این تفاوت که در عمل به کمک بلوتوث، تماس ها را از تلفن هوشمند، تبلت یا فبلت شما دریافت می کنند. این تلفن ها برای محیط های رسمی بسیار مناسب ترند، همچنین به کمک آنها دیگر لازم نیست برای پاسخ دادن به هر تماس تلفنی، به خود زحمت بیرون آوردن دستگاه هوشمندتان را بدهید.در ادامه شما را با چهار محصول مختلف از چهار شرکت سونی، اچ تی سی، سامسونگ و آلکاتل مختصرا اشاره خواهیم کرد.
مهدی بازدید : 219 جمعه 12 مهر 1392 نظرات (0)
بلومبرگ: پیشنهاد مایکروسافت به HTC برای قرار دادن ویندوزفون در کنار اندروید

 

 

 


 

در حالی که HTC اولین ضرر فصلی در تاریخ خود را گزارش کرده، مایکروسافت که حدود یک ماه از خرید جدیدش یعنی بخش تلفن های هوشمند نوکیا می گذرد، در حال تلاش برای گسترش دامنه نفوذ ویندوزفون است و در این میان یک پیشنهاد ویژه به اچ تی سی ارائه کرده.



مهدی بازدید : 197 پنجشنبه 11 مهر 1392 نظرات (0)

 

 

 

 

 


 

وقتی به نمودارهای بازار سهام بنگریم، مشخص می شود که HTC، این تولیدکننده تلفن های هوشمند، از سال ۲۰۱۱ به این طرف ۹۰٪ ارزش خود را از دست داده ولی با این حال، هنوز از نظر خریداران احتمالی گران است.




مهدی بازدید : 184 دوشنبه 08 مهر 1392 نظرات (0)
 
 
اچ تی سی شاید این روزها خیلی درگیر فروش One و One mini باشد ولی به نظر می رسد باترفلای را هم فراموش نکرده و نسخه جدید آن را با قرض گرفتن امکاناتی از وان، عرضه خواهد کرد.
خبرهای غیررسمی اشاره دارند که باترفلای ۲ با نمایشگر ۵.۲ اینچی -تمام اچ دی- و پردازنده اسنپدرگون ۸۰۰ از راه خواهد رسید و گویا نمای جلوی آن مشابه پنل های لو رفته در بالا (یا حتی در رنگ های بیشتر) خواهد بود، ضمن اینکه بدنه ضد آب نیز هست.
انتظار می رود اچ تی سی این تلفن را در کنار فبلت خود، وان مکس، در هفته های باقی مانده از سال میلادی رونمایی کند.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 496
  • کل نظرات : 42
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 45
  • آی پی امروز : 42
  • آی پی دیروز : 69
  • بازدید امروز : 70
  • باردید دیروز : 230
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 9
  • بازدید هفته : 619
  • بازدید ماه : 1,621
  • بازدید سال : 48,152
  • بازدید کلی : 406,292
  • کدهای اختصاصی
    Instagram
    نمایش وضعیت در یاهو

    قالب های وبلاگ